Про мене



«Вчителі відчиняють двері, та увійти ти маєш сам»
народна китайська мудрість.


АНКЕТА
учасника II-го (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»
  • Прізвище, ім`я, по-батькові: Марковець Олена Сергіївна
  • Дата і місце  народження: 19.12.1981р., м. Березне
  •  Домашня адреса з поштовим індексом:
    34600
    м.Березне,
    вул. Назарука 20,
  • Мобільний телефон: +380674510506
  • Електронна пошта: lenochka_yusenko@mail.ru 
  • Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом:
     Рівненський Державний Гуманітарний Університет, 2004р., вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
  • Стаж роботи: 16 років,
    у тому числі педагогічний :13 років
  • Місце роботи:
    Березнівський навчально-виховний комплекс "Економіко-гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів",
    м.Березне, вул.Андріївська 35, тел. (03653) 5-49-54, licey@ukr.net
  • Посада: учитель англійської мови
  • Кваліфікаційна категорія: І. 
  •  Звання: -
  • Класи, в яких викладаю: 4, 6-Б, 6-А, 8-Б, 9-Б
  • Посилання на власний Інтернет-русурс: http://markovets123.blogspot.com/p/blog-page.html
  • Педагогічне кредо:  ”Вчителі відчиняють двері, та увійти ти маєш сам...”-  народна китайська мудрість 
  • Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
    У своїй педагогічній діяльності використовую різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. Сучасна освіта вимагає від учителя, особливо англійської мови, бути креативним, інноваційним, знати, що  головним на уроці має бути  - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому,  головна  мета сучасного вчителя - вибрати такі форми, методи і технології організації навчальної  діяльності, які оптимально відповідатимуть поставленій меті на уроці і принесуть потрібний результат.У своїй роботі використовую:
    - комунікативний підхід, стратегію, що моделює спілкування і направлена на створення психологічної і мовної готовності до спілкування, на свідоме осмислення матеріалу і способів дій з ними;
    -метод проектів, що формує в учнів комунікативні навики, культуру спілкування, уміння коротко і доступно формулювати думки, терпимо відноситися до думки партнерів по спілкуванню, розвивати уміння добувати інформацію з різних джерел;
    -технологію співпраці, що створює умови для активної спільної діяльності учнів в різних учбових ситуаціях.
  • Автопортрет учасника " Я - педагог і особистість":
    Я, Марковець Олена Сергіївна, протягом 13 років працюю вчителем англійської мови  Березнівського навчально-виховного комплексу  "Економіко - гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів".
    У 2004 році закінчила Рівненський Державний Гуманітарний Університет за спеціальністю « Англійська мова  та зарубіжна література». За результатами атестації 2010 року  встановлена кваліфікаційна  категорія - «спеціаліст І категорії».
    З 2008 по 2010 рік співпрацювала з волонтером Корпусу Миру США. Брала активну участь у семінарах, конференціях різних рівнів: районних, обласних, всеукраїнських:  всеукраїнський  семінар по роботі з волонтерами, всеукраїнський  семінар зі створення та захисту проектів,  співпрацювала  з американкою у  літньому  англомовному  таборі, залучили учнів ліцею до всеукраїнських таборів і семінарів, отримали  грант для закупівлі технічних матеріалів, щоб  поповнити  кафедру іноземної мови.
    Учні постійно виборюють призові місця на районній та обласній олімпіаді з англійської мови, беруть участь у написанні науково-дослідних робіт у Малій Академії наук.
    На мою думку, розвиток творчої особистості - одне  з найактуальніших питань сьогодення. Це закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об`єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв`язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену і духовно багату особистість. 
  • Вважаю, що найкращий спосіб вивчити іноземну мову - це якомога більше спілкуватися, тому на уроках велику увагу приділяю комунікативній компетенції.
  • Посилання на блог:     http://markovets123.blogspot.com/p/blog-page.html


Інформаційна картка
учасника II-го (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»


1. Прізвище, ім’я, по батькові : Марковець Олена Сергіївна
2. Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Рівненський Державний Гуманітарний Університет, 2004р., вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
3. Педагогічний стаж роботи: 13 років
4. Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту):Березнівський навчально-виховний комплекс "Економіко-гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів", 
5. Посада:учитель англійської мови.
6. Кваліфікаційна категорія: І
7. Звання:-
8. Класи, в яких викладаю:4, 6-Б, 6-А, 8-Б, 9-Б.
9. Посилання на власний Інтернет-ресурс:http://markovets123.blogspot.com/p/blog-page.html
10. Педагогічне кредо:"Вчителі відчиняють двері, та увійти ти маєш сам...”-  народна китайська мудрість 
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовую (обсяг – до однієї сторінки): У своїй педагогічній діяльності використовую різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. Сучасна освіта вимагає від учителя, особливо англійської мови, бути креативним, інноваційним, знати, що  головним на уроці має бути  - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому,  головна  мета сучасного вчителя - вибрати такі форми, методи і технології організації навчальної  діяльності, які оптимально відповідатимуть поставленій меті на уроці і принесуть потрібний результат. 
        У своїй роботі використовую:
- комунікативний підхід, стратегію, що моделює спілкування і направлена на створення психологічної і мовної готовності до спілкування, на свідоме осмислення матеріалу і способів дій з ними;
-метод проектів, що формує в учнів комунікативні навики, культуру спілкування, уміння коротко і доступно формулювати думки, терпимо відноситися до думки партнерів по спілкуванню, розвивати уміння добувати інформацію з різних джерел;
-технологію співпраці, що створює умови для активної спільної діяльності учнів в різних учбових ситуаціях.

12. Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість» (у формі есе обсягом до однієї сторінки):
   Я, Марковець Олена Сергіївна, протягом 13 років працюю вчителем англійської мови  Березнівського навчально-виховного комплексу  "Економіко - гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів".

   У 2004 році закінчила Рівненський Державний Гуманітарний Університет за спеціальністю « Англійська мова  та зарубіжна література». За результатами атестації 2010 року  встановлена кваліфікаційна  категорія - «спеціаліст І категорії».

   З 2008 по 2010 рік співпрацювала з волонтером Корпусу Миру США. Брала активну участь у семінарах, конференціях різних рівнів: районних, обласних, всеукраїнських:  всеукраїнський  семінар по роботі з волонтерами, всеукраїнський  семінар зі створення та захисту проектів,  співпрацювала  з американкою у  літньому  англомовному  таборі, залучили учнів ліцею до всеукраїнських таборів і семінарів, отримали  грант для закупівлі технічних матеріалів, щоб  поповнити  кафедру іноземної мови.
Учні постійно виборюють призові місця на районній та обласній олімпіаді з англійської мови, беруть участь у написанні науково-дослідних робіт у Малій Академії наук.
   На мою думку, розвиток творчої особистості - одне  з найактуальніших питань сьогодення. Це закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об`єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв`язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену і духовно багату особистість.

В И С Н О В О К

про  педагогічну і методичну діяльність переможця І (районного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2016»  у номінації «Англійська мова»  Марковець Олени Сергіївни, вчителя англійської мови  Березнівського навчально-виховного комплексу «Економіко-гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, учасника районного методичного об’єднання учителів іноземної мови

Марковець Олена Сергіївна має вищу педагогічну освіту,  закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет, за спеціальністю вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, здійснює педагогічну  діяльність    за отриманим фахом у Березнівському НВК  «ЕГЛ - ЗОШ І-ІІ ступенів» з 2003 року, має кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».
Зарекомендувала себе хорошим учителем-практиком, виявила  високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, володіє сучасними формами і методами роботи щодо  організації навчально-виховного процесу,  розробила чітку й логічно вибудувану систему роботи, яка передбачає створення належної навчально-методичної бази; відповідну організацію навчальної діяльності на уроках.
На заняттях   формує  в учнів комунікативну компетенцію на основі мовних знань і навичок, розвиває навички усного і писемного мовлення.  Кожен  урок  логічно завершений, емоційно та змістовно насичений.  Розвиває  всебічно  творчу особистість – як одну з найактуальніших питань сьогодення, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, учитель виховує їх здатними до критичного аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань,  до оригінального розв’язання проблем, тобто формує повноцінну, інтелектуально розвинену і духовно багату особистість. Олена Сергіївна вважає, що найкращий спосіб вивчити мову - це спілкування, тому на уроках велику увагу приділяє комунікативному процесу. Мету, яку ставить вчитель перед собою – створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, щоб дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомити  свої здібності, віру у власні  можливості. 
Добре володіє методикою викладання предмета. Віддає перевагу інтерактивним методам навчання, які створюють атмосферу творчої невимушеності. На уроці використовує ігрові та здоров’язберігаючі  технології, що розвивають пізнавальний інтерес і активність учнів, знімають втому, дозволяють втримати увагу.  Використовує в своїй роботі нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка, урок - КВК.
Уроки вчителя -  ефективні, завжди несуть новизну знань. Велику увагу приділяє впровадженню інноваційних технологій,  технології критичного мислення, що дає можливість перейти від навчання, орієнтованого на запам’ятовування,  до навчання,  спрямованого на розвиток самостійного свідомого мислення учнів;  установити рівноправні партнерські стосунки між учителем і учнем. У процесі навчання виховує шанобливе ставлення до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів, мову яких вивчають. Готує  ліцеїстів  до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, - тобто реалізовує національно-патріотичне виховання.
Педагог приділяє особливу  увагу роботі із обдарованими дітьми.  У  рамках тижня іноземної мови,  літнього англомовного таборування  проводить з учнями різні тематичні заходи:  виставки, екскурсії, акції, інсценівки, зйомки фільмів. Ці  заходи  сприяють творчому розвитку учнів, формують глибокі знання, уміння й навички  на основі взаємопов’язаного мовленнєвого, соціокультурного, соціолінгвістичного і мовного розвитку,  відповідно до їх вікових  особливостей та інтересів на кожному етапі володіння іноземною мовою.
 Результатом роботи вчителя є успішність його учнів. Її учні є постійними  переможцями районного етапу олімпіади з англійської мови та неодноразовими  призерами обласних олімпіад. Учитель є членом журі на обласній олімпіаді з англійської мови.  Ліцеїсти  беруть участь у науково-дослідній роботі, є дійсними членами Рівненської МАН, учні – учасники, переможці учнівських конкурсів – «PUZZLE», Грінвіч, програми обмінів майбутніх лідерів «FLEX», проводить тренувальні збори з підготовки учнів до участі в  олімпіаді, до конкурсу-захисту  дослідницьких робіт учнів.
Педагог працює над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови».  Олена Сергіївна  бере активну участь у методичній роботі різних рівнів: шкільного, районного, обласного. Є учасником районного  методичного об’єднання, cемінару-практикуму.  Постійно презентує свої напрацювання з досвіду роботи  на засіданнях районних заходів.  У жовтні 2015 року  під час проведення семінару представила матеріал -  «Інтернет як ефективний засіб формування мотивації до вивчення іноземних мов. Ознайомлення із проектом «Е-Twinning» та «хмарними технологіями». На засіданні районної Школи молодого фахівця учитель  демонструвала фрагменти уроків, презентувала напрацювання щодо розвитку та удосконалення практичних навиків володіння іноземною мовою на основі досвіду роботи з волонтером. Педагог  готує методичні та фахові новинки для використання у навчально-виховному процесі, пропонує низку вправ для підготовки учнів до ДПА та ЗНО. У вересні 2015 року на базі ліцею проходив обласний семінар для методистів РМК  по роботі з обдарованими учнями, Олена Сергіївна ознайомила учасників з доробками та запропонувала конференцію з випускниками ліцею у  он-лайн режимі.
Співпрацювала з волонтером Корпусу  Миру  США – Прісциллою Чої (2008 -2010). Була учасником  Всеукраїнських семінарів по роботі з волонтерами, разом організували літній англомовний табір, залучили учнів ліцею до Всеукраїнських таборів і семінарів. Результатом завершення роботи  було-отримання гранту для закупівлі технічних матеріалів. На базі ліцею учитель спільно із волонтером організувала клуб  для  бажаючих підвищити свій рівень володіння англійською мовою. Є активним учасником програми обміну учнів та вчителів   Березнівського НВК «ЕГЛ-ЗОШ І-ІІ ступенів» та школярами і викладачами гімназії м. Діллінген, супроводжувала делегацію до Німеччини (Баварія).
Педагог підвищує фаховий рівень,  педагогічну майстерність, загальну культуру та ерудицію шляхом самоосвіти, бере активну участь у професійних конкурсах «Учитель року», конкурсі-ярмарку педагогічної творчості.
Учитель дотримується  педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, пропагує здоровий спосіб життя. Користується повагою серед колег, учнів, батьків.
Марковець  Олена Сергіївна є  переможцем  І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»  у номінації «Англійська мова».

Керівник  районного методичного об’єднання

 учителів  іноземної мови                                                                       М. Ільчук

1 коментар: